Marokánky

Marokánky mám ráda skoro jako indiánky:-) Marokánky jsou jenom kaše s kandovaným ovocem a oříškama, co potřete čokoládou, takže opravdu nic těžkého. Je to hodně o pečení, nechce to moc přehnat, aby jste v nich nenechali zuby. Ale když je upečete málo, není to taky ta správná marokánka, takže při pečení hlídejte, každá trouba peče trochu jinak, ale zkušené hospodyňky svou troubu znají, tak to odhadnou, že?




 
Těsto:

300 g hladké mouky
300 ml smetany
140 g cukru
1 vanilkový cukr
80 g kandovaného ovoce
80 g ořechů

Smícháme smetanu s cukrem, moukou a přivedeme k varu, aby nám vznikla hustá kaše, poté vmícháme kandované ovoce a oříšky. Ze vzniklé směsi děláme lžící na plech vyložený pečícím papírem, hrudky, které rozložíme na placičky.

Pečeme na 120°C spíš sušíme min 1 hodinu, když placičky zezlátnou, tak vypínám troubu, po vychladnutí by měla být marokánka křupavá, takže jestli se vám po vystydnutí zdá moc měkká, je dobré ještě dopéct.

Hotové vystydlé marokánky buď polijeme na mřížce čokoládou, nebo můžeme pomazat mašlovačkou, záleží na Vás, jak moc se s nimi chcete piplat.

Dobrou chuť.
























Komentáře

  1. Já jsem se nedávno poprvé pokoušel o indiánky. :) Pečení mě, i přesto, že jsem chlap, docela baví, takže se mu věnuji a gasto obecně je moje velká vášeň. Stejně tak jako následná konzumace, to se musím přiznat. Měl jsem recept od pana Vaňka z jeho kuchařky Čech a Moravy. Všechno jsem dodržel, jen mi to všechno nějak nabylo a nakonec jsem jich udělal z té jedné dávky přes 80... A to to nebyly žádní prcci. :D Ještě štěstí, že to bylo komu rozdat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat